Feeds RSS

Saturday, April 17, 2010

CC-----> Cerita Cuti

Dear Cik Ir (Insinyur) Sabrina,
Cik Ustazah Aisyah disini..muahahaha..banyak kot nak cerita ke kamu..dekat rumah xade siapa nak layan main2 dengan saya tau.. =(



CC SATU

cik kenit piko: atam, nak main game kat komputer atam boleh?

cik ketot ecah: boleh, tapi bagi pegang pipi lembut fiq dulu..

cik kenit piko: alah..bagi main game dulu..


cik ketot ecah: oh ok. xnak bagi pegang xpe. xheran pon.. pipi atam pon lembut jugak..(sambil picit2 pipi sendiri)

cik kenit piko: haa mane ade..kalo ade benda2 macam ni mane ade lembut..(sambil picit pipi saya)


cik ketot ecah: sabo jela..(-_-")
CC DUA



cik ketot ecah: Fiq ni kan, asyik ikut kitorang je pi jalan2 tinggalkan mama dan baba fiq..fiq xkesian ke??

cik kenit piko:
ala, xpe...(diam seketika)...atam, dulu atam cakap nak carikan baba dan mama baru untuk fiq kan..bile??

cik ketot ecah:
ha??kahkahkah

alkisah bermula apabila kami sekeluarga selalu sangat menyakat cik kenit ini dengan mengatakan dia adalah anak pungut jumpa tepi longkang la..tepi jalan la..dan etc..(ini sakat turun temurun ni..sangat kejam!!)
xsangka sangat apabila janji mengarut kononnya saya akan mencari baba dan mamanya yang sebenar yang dibuat lama dulu dia boleh ingat dan tuntut semula..aiseh!!

selepas kejadian ini, saya selalu amek jalan selamat. contohnya apabila cik kenit mahukan apa2 dari saya, saya selalu kata; ok, gaji keluar nanti baru beli ye..(padahal entah bile gaji saya nak masuk pon tara tau!!)

moral of the story: janji palsu jangan sesekali dibuat terhadap kanak2. sangat xbaik. kang dia tuntut xpasal2 kang.


CC TIGA


akibat terikut2 perangai cik sabrina dan xtahu nak menyakat siapa lagi di rumah, maka terjadilah kes dibawah....

ecah: wowww!! (sambil pandang kak aja dan angkat2 kening berulang kali)

kak aja: hey! nak kena belasah ape??

ecah: hahahah (apakah dosaku..???)


kesimpulan: sab, ni sume salah kamu!!!!!! dushhh..hahah

3 comments:

Faizatul Ema said...

hahaha.. ape nih cah..? nakal tak habis2!!!

cah, cian sab tuh... ye tgh rindu ecah..

p/s: cah n sab..ema malu..tak tunaikan jnji abt blog nih..kire halal la..boley takk? ngeee~~

aisyahsabrina said...

2la..pengaruh sab la 2 suh jd nakal..

emm sab, manja btol skng!haha
ala ema,xpela..xkesah pon..kite msing2 busy kn...

rndu ema sgt3

radhiahsyahida said...

haha..sangat lembut pp atam =D
rindu ah kat wafiq..lame xdgr cite nakal2 die..
takpeah..tak bosan kan duk umah ada wafiq, pi layan je keletah dia..heheh~

mcm blh agak je apa yg ecah buat kat kak aja..haha. =P

Post a Comment